Darmowe ampsimy...

- jak nagrywać w domu i nie tylko
Awatar użytkownika
Jakub_Z.
Sponsor

Darmowe ampsimy...

Postautor: Jakub_Z. » 10 sierpnia 2010, 18:04 - wt

...czyli o darmowych symulacjach wzmacniaczy i paczek :D

Długo siliłem się na wypróbowanie czegoś takiego i przyznać muszę, ze zapowiada się to całkiem ciekawie. Muszę jeszcze długo długo posiedzieć nad wyborem najfajniej brzmiącej odpowiedzi impulsowej - bo mam tego sporo i cholera wie co wybrać (poza tym kompletnie nie znam się na pakach i mikrofonach).

Siedziałem sobie parę godzin nad TonePortem i wspomnianymi darmowymi ampsimami i po długim szperaniu nagrałem dwa riffy. Tak na szybko naszkicowane w sumie - początek na cleanie to totalna zwała, pierwszy riff w sumie też, bo grane na najgrubszej strunie strojonej do F... Dalej już normalnie w Drop A# z nieco innym IRem...

Zatem jazda! http://zepsutamaszyna.wrzuta.pl/audio/5 ... /soloc_irs
Symulacja SoloC FullStack (czyli że na Soldano bazowali chyba, nie?) i IRy załadowane bezpośrednio w pluginie (bo ma taką opcję).
Endżoj!

PS. Mam nadzieję, że do tematu dojdzie więcej próbek, bo Dejl już dawno obiecał że coś z tymi darmówkami pokombinuje :)

EDIT: Chyba ważne jest ustawienie wejścia mono z toneporta. Znaczy się w FL Studio jak sobie ustawiam INPUT na danym kanale to lepiej jest ustawić mono a nie stereo send. Wtedy ATM brzmi lepiej na przykład, nie wiem jeszcze jak darmówki :)
Obrazek

TomDral

Re: Darmowe ampsimy...

Postautor: TomDral » 18 września 2010, 14:19 - sob